Inkoop, aanbesteding en facturen

Richtlijnen aanbesteding en inkoop

Op juli 2016 is de nieuwe aanbestedingswet van kracht geworden. Gemeente Helmond heeft daarop haar inkoopbeleid en protocol aangepast, inclusief de drempelbedragen voor aanbestedingen.

Inkoop- en aanbestedingskalender

Hier vindt u de aanbestedingskalender van de gemeente Helmond. Hierop staan de opdrachten die de Gemeente Helmond voornemens is te gaan aanbesteden. Hiermee willen we transparant zijn naar zowel de Helmondse ondernemer als daarbuiten, met als doel vruchtbare samenwerkingen tot stand te laten komen.

Maatschappelijk Verantwoord Inkopen (MVI)

Gemeente Helmond heeft op 8 december 2016 het Manifest Maatschappelijk Verantwoord Inkopen (MVI) ondertekend. Dit betekent dat onze gemeente er alles aan gaat doen om zo duurzaam mogelijk in te kopen.

Inhuurdesk gemeente Helmond

Wilt u als zzp’er bij de gemeente Helmond aan de slag? Of wilt u medewerkers op tijdelijke basis bij de gemeente Helmond inzetten? Dat kan vanaf 1 oktober 2017 alleen nog via de Inhuurdesk gemeente Helmond. De gemeente Helmond huurt haar externe medewerkers niet meer rechtstreeks in. Op deze pagina leest u meer informatie over de nieuwe manier van werken en wat dit voor u betekent.

Facturen aanleveren

Om zo goed en zo snel mogelijk aangeleverde facturen te betalen, vragen wij onze leveranciers om deze uitsluitend digitaal aan te leveren. Stuur uw factuur daarom naar facturen@helmond.nl. En dan alleen als pdf-bestand.