Hoe moet u een klacht indienen?

De klacht dient schriftelijk ingediend te worden via aanbestedingsklacht@helmond.nl. Klachten die niet via dit mailadres zijn ingediend worden niet in behandeling genomen. Klachten moeten worden voorzien van dagtekening, naam, adres en telefoonnummer van de ondernemer of branchevereniging. Anoniem klagen is niet mogelijk. Verzocht wordt om klachten in een zo vroeg mogelijk stadium van de aanbestedingsprocedure bekend te maken. Het klachtenmeldpunt aanbestedingen is niet bestemd voor vragen. Vragen over een aanbesteding kunnen worden ingediend bij de contactpersoon die in het bestek document van de aanbesteding is vermeld.

Klachten over een gedraging van een bestuursorgaan of ambtenaar worden ingevolge art. 9:1 Awb afgewikkeld volgens de algemene klachtenregeling van de gemeente Helmond. Deze klachtregeling is vastgelegd in de Verordening klachtenregeling Helmond 2009. Meer informatie is te vinden op ons digitaal loket.

Uw Reactie
Uw Reactie