Werkwijze

Telefoon

Wanneer u 14 0492 belt krijgt u meteen een medewerker aan de lijn. Dan legt u de situatie uit. Soms kunnen we uw vraag meteen beantwoorden. Lukt dat niet, dan gaat de vraag naar een medewerker die u verder kan helpen. Dit kan een medewerker uit een sociaal team zijn. In dat geval maken we een afspraak met u. Deze afspraak is, als u dat goed vindt, bij u thuis.  

In gesprek

Samen bespreken we uw situatie. We vragen naar een heleboel onderwerpen om uw leven goed in beeld te brengen. Maar we bespreken alleen wat u zelf belangrijk vindt. Zo kan het gaan over werk en dag invulling, vrije tijd, samenleven, geld, wonen, veiligheid, ontwikkeling en gezondheid. Soms zijn hiervoor meer gesprekken nodig. Samen stelt u een plan op waar jullie mee aan de slag gaan.

Waarover kan ik vragen stellen?

Van alles! Vragen over huishoudelijke hulp, aanpassingen aan uw woning, begeleiding, invulling van uw dag, zorgen over geld, uw kind waarmee het niet goed gaat op school, samenwonen, uw gezondheid, problemen rondom scheiding, mantelzorg, vervoer, rouw, vragen rondom de opvoeding van uw kinderen en ga zo maar door. Bel dus vooral als u een vraag heeft. Wij helpen u graag op weg.

Uw Reactie
Uw Reactie